• чаво
  • пользователи
  • группы
  • login

Яку портативну колонку краще купити?

Говорим обо всем.

Модераторы: СкрытыйМодератор, Варяг

Автор

Сообщение Karasev » 08.01.2024, 04:18 »

Яку портативну колонку краще купити?

Я тут думаю купити портативну колонку, але чесно кажучи, у цій справі я новачок. Хочеться, щоб звук був чистим та гучним, а акумулятор тримався довго. Цікавить також вологозахист, адже люблю слухати музику біля басейну. Чи є якісь моделі, які ви могли б рекомендувати для таких потреб?
Karasev
Житель форума

Аватара

Байк: bmw

Сообщение Beton » 08.01.2024, 04:18 »

Я розумію, що ти шукаєш. Важливо звертати увагу на характеристики, такі як потужність, якість звуку, батарею та додаткові функції. Наприклад, для басейну тобі однозначно потрібна колонка з захистом від води. Подивись на моделі з IPX7 водозахистом. Що стосується звуку, шукай щось із балансом між високими та низькими частотами. Акумулятор також важливий - вибирай моделі з тривалим часом роботи.
Beton
Житель форума

Аватара

Байк: suzuki

Сообщение Karasev » 08.01.2024, 04:18 »

Так, водонепроникність здається дійсно важливою, особливо біля басейну. А як щодо підключення? Я чув, що деякі колонки можна з'єднувати один з одним для створення більш потужного звуку. Це правда? І як це працює? Чи є моделі, які ти б порекомендував з такою функцією?
Karasev
Житель форума

Аватара

Байк: bmw

Сообщение Tema1936 » 08.01.2024, 04:19 »

Karasev писал(а):Я тут думаю купити портативну колонку, але чесно кажучи, у цій справі я новачок. Хочеться, щоб звук був чистим та гучним, а акумулятор тримався довго. Цікавить також вологозахист, адже люблю слухати музику біля басейну. Чи є якісь моделі, які ви могли б рекомендувати для таких потреб?